محل لوگو

دانلودکتاب دفاع مقدس+پاورپونت


دانلودکتاب دفاع مقدس+پاورپونت

سلام

این فایل دارای فایل کتاب و پاورپونت کتاب است.

کتاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس نوشته دکتر هادی‌ مراد پیری ، دکتر مجتبی شربتی از سمت کد کتاب: 1623

این کتاب برای کلیه دانشجویان به عنوان منبع اصلی درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس در مقطع کارشناسی تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، نیروهای مسلح و سایر پژوهشگران و علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.
ناشر: سمت
 
تاب آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس - برگرفته از مدارک معتبر، منابع دست اول و نقل مسئولان و متخصصان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران - روایتی صحیح و تحلیلی واقع‌بینانه از تاریخ هشت سال دفاع مقدس است. نگارندگان کتاب که در هشت سال دفاع مقدس حضوری مستمر داشته‌اند و اکنون از مدرسان با سابقه دانشگاههای کشور به شمار می‌روند با مشارکت جمعی از صاحب‌نظران و فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران به تهیه این کتاب مبادرت نموده‌اند. کتاب با رویکردی علمی و بیانی روان، صادقانه و قابل درک، موضوعات متنوع جنگ را در عرصه‌های جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و امنیتی برای نسل جوان تبیین نموده است. با مطالعه این کتاب علاقه‌مندان شناخت و تحلیل مناسبی از مسائل پیچیده دوران دفاع مقدس و مسائل امنیتی محیط ملی ایران و عراق و محیط منطقه‌ای و بین‌المللی پیدا می‌کنند. مطالعه کتاب حاضر به نسل جوان به ویژه دانشجویان و صاحب‌نظران امور دفاعی و امنیتی توصیه می‌شود.


مبلغ واقعی 9,048 تومان    37% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 120

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما